Sklep i Serwis - Daj się wyręczyć

790-634-007

kontakt@roboexpert.pl

Producenci
Promocje
Ściereczka - Ściereczki Czyszczące do Ecovacs Deebot Slim OZMO 10 (3 SZT.)
Ściereczka - Ściereczki Czyszczące do Ecovacs Deebot Slim OZMO 10 (3 SZT.)
89,00 zł 39,00 zł 72,36 zł 31,71 zł
szt.
!! Wyprzedaż !! Szczotka główna do Ecovacs Deebot D77
!! Wyprzedaż !! Szczotka główna do Ecovacs Deebot D77
49,00 zł 19,99 zł 39,84 zł 16,25 zł
szt.

Reklamacje, gwarancje i zwroty

 

Poniżej zamieszczamy wszystkie niezbędne informacje oraz wzory dokumentów do pobrania:

 

Składanie reklamacji:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji 
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu oraz oryginalną kartą gwarancyjną.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

RoboExpert
Ul. Jórskiego 12
03-584 Warszawa
790634007
sklep@roboexpert.pl

Z dopiskiem na paczce "Reklamacja"

Kliknij aby pobrać wzór reklamacji.

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie za odpowiednią opłatą.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.


Zwrot towaru/ Odstąpienie od umowy:

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

RoboExpert
Zygmunta Jórskiego 12
03-584 Warszawa
790634007
sklep@roboexpert.pl

Z dopiskiem na paczce "Zwrot towaru"

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dokumenty takie jak karta gwarancyjna, paragon lub fakturę.

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Kliknij aby pobrać wzór oświadczenia.


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.


 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl