Sklep i Serwis - Daj się wyręczyć

790-634-007

kontakt@roboexpert.pl

Producenci
Promocje
ZESTAW SERWISOWY ANTYBAKTERYJNY ECOVACS X2 OMNI / X2 COMBO
ZESTAW SERWISOWY ANTYBAKTERYJNY ECOVACS X2 OMNI / X2 COMBO

229,00 zł

Cena regularna: 249,00 zł

Najniższa cena: 249,00 zł
szt.
Zestaw worków na kurz Ecovacs do Deebot  X1 PLUS / T10 PLUS
Zestaw worków na kurz Ecovacs do Deebot X1 PLUS / T10 PLUS

85,00 zł

Cena regularna: 98,00 zł

Najniższa cena: 98,00 zł
szt.
Worki Antybakteryjne Ecovacs 3szt.  N10 PLUS / T9 / T9 AIVI / N8+ / N8 PRO+/ T8+ / T8 AIVI+
Worki Antybakteryjne Ecovacs 3szt. N10 PLUS / T9 / T9 AIVI / N8+ / N8 PRO+/ T8+ / T8 AIVI+

85,00 zł

Cena regularna: 98,00 zł

Najniższa cena: 98,00 zł
szt.
Ściereczka - Ściereczki Jednorazowe Mopy Czyszczące do Ecovacs Deebot  Ozmo 700 / 750 / 920 / 950 / N5 / T5 (50 szt.)
Ściereczka - Ściereczki Jednorazowe Mopy Czyszczące do Ecovacs Deebot Ozmo 700 / 750 / 920 / 950 / N5 / T5 (50 szt.)

69,00 zł

Cena regularna: 99,00 zł

Najniższa cena: 99,00 zł
szt
Ściereczka - Ściereczki Czyszczące do Ecovacs Deebot Slim i Slim2
Ściereczka - Ściereczki Czyszczące do Ecovacs Deebot Slim i Slim2

55,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 89,00 zł
szt

Reklamacje, gwarancje i zwroty

 

Poniżej zamieszczamy wszystkie niezbędne informacje oraz wzory dokumentów do pobrania:

 

Składanie reklamacji:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji 
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu oraz oryginalną kartą gwarancyjną.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

RoboExpert
Ul. Jórskiego 12
03-584 Warszawa
790634007
sklep@roboexpert.pl

Z dopiskiem na paczce "Reklamacja"

Kliknij aby pobrać wzór reklamacji.

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie za odpowiednią opłatą.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.


Zwrot towaru/ Odstąpienie od umowy:

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

RoboExpert
Zygmunta Jórskiego 12
03-584 Warszawa
790634007
sklep@roboexpert.pl

Z dopiskiem na paczce "Zwrot towaru"

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dokumenty takie jak karta gwarancyjna, paragon lub fakturę.

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Kliknij aby pobrać wzór oświadczenia.


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.


 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl