Sklep i Serwis - Daj się wyręczyć

790-634-007

kontakt@roboexpert.pl

Producenci
Promocje
Robot koszący SEGWAY NAVIMOW H3000E Z CZUJNIKIEM ULTRADZWIĘKOWYM
Robot koszący SEGWAY NAVIMOW H3000E Z CZUJNIKIEM ULTRADZWIĘKOWYM

9 990,00 zł

Cena regularna: 12 990,00 zł

Najniższa cena: 10 590,00 zł
szt.
Filtr odkurzacza Dyson: DC58, DC59, DC61, DC62, DC74, V6, V6+, SV09 - 966741-01
Filtr odkurzacza Dyson: DC58, DC59, DC61, DC62, DC74, V6, V6+, SV09 - 966741-01

35,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 79,00 zł
szt
RoboJet X-One 2 PRO
RoboJet X-One 2 PRO

1 999,00 zł

Cena regularna: 2 495,00 zł

Najniższa cena: 1 999,00 zł
szt.
Filtr wstępny - wewnętrzny Dyson V6 V7 V8 DC58 DC59 DC61 DC62 - 965661-01
Filtr wstępny - wewnętrzny Dyson V6 V7 V8 DC58 DC59 DC61 DC62 - 965661-01

45,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 79,00 zł
szt.
Robot koszący SEGWAY NAVIMOW H1500E
Robot koszący SEGWAY NAVIMOW H1500E

7 990,00 zł

Cena regularna: 10 590,00 zł

Najniższa cena: 7 990,00 zł
szt.
HOBOT LEGEE D8 / PODNOSZONY MOP
HOBOT LEGEE D8 / PODNOSZONY MOP

2 299,00 zł

Cena regularna: 2 499,00 zł

Najniższa cena: 2 319,00 zł
szt.

Reklamacje, gwarancje i zwroty

 

Poniżej zamieszczamy wszystkie niezbędne informacje oraz wzory dokumentów do pobrania:

 

Składanie reklamacji:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji 
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu oraz oryginalną kartą gwarancyjną.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

RoboExpert
Ul. Jórskiego 12
03-584 Warszawa
790634007
sklep@roboexpert.pl

Z dopiskiem na paczce "Reklamacja"

Kliknij aby pobrać wzór reklamacji.

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie za odpowiednią opłatą.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.


Zwrot towaru/ Odstąpienie od umowy:

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

RoboExpert
Zygmunta Jórskiego 12
03-584 Warszawa
790634007
sklep@roboexpert.pl

Z dopiskiem na paczce "Zwrot towaru"

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dokumenty takie jak karta gwarancyjna, paragon lub fakturę.

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Kliknij aby pobrać wzór oświadczenia.


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.


 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl