Sklep i Serwis - Daj się wyręczyć

790-634-007

kontakt@roboexpert.pl

Producenci
Bestsellery
iRobot Roomba s9+
iRobot Roomba s9+
6 499,00 zł 5 498,00 zł 5 283,74 zł 4 469,92 zł
szt.
Hobot 298 Biały - Robot myjący okna - !! 3 lata Gwarancji !!
Hobot 298 Biały - Robot myjący okna - !! 3 lata Gwarancji !!
1 699,00 zł 1 599,00 zł 1 381,30 zł 1 300,00 zł
szt.
iRobot Roomba i7
iRobot Roomba i7
2 299,00 zł 2 199,00 zł 1 869,11 zł 1 787,80 zł
szt.
Ecovacs DEEBOT OZMO 950 - Robot Hybrydowy
Ecovacs DEEBOT OZMO 950 - Robot Hybrydowy
2 599,00 zł 1 849,00 zł 2 113,01 zł 1 503,25 zł
szt.
Promocje
Moduł wirującej szczotki bocznej - do robota iRobot Roomba serii s
Moduł wirującej szczotki bocznej - do robota iRobot Roomba serii s
129,99 zł 109,99 zł 105,68 zł 89,42 zł
szt.
Akumulator - Bateria litowo-jonowy dla Roomba serii s
Akumulator - Bateria litowo-jonowy dla Roomba serii s
699,99 zł 649,99 zł 569,10 zł 528,45 zł
szt.
Zmywalny pojemnik na brud do iRobot Roomba serii s
Zmywalny pojemnik na brud do iRobot Roomba serii s
399,99 zł 319,99 zł 325,20 zł 260,15 zł
szt.
Ecovacs DEEBOT OZMO U2 - Oficjalna Polska Dystrybucja  - Robot Hybrydowy
Ecovacs DEEBOT OZMO U2 - Oficjalna Polska Dystrybucja - Robot Hybrydowy
849,00 zł 799,00 zł 690,24 zł 649,59 zł
szt.
Reklamacje, gwarancje i zwroty

 

Poniżej zamieszczamy wszystkie niezbędne informacje oraz wzory dokumentów do pobrania:

 

Składanie reklamacji:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji 
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu oraz oryginalną kartą gwarancyjną.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

RoboExpert
Ul. Jórskiego 12
03-584 Warszawa
790634007
sklep@roboexpert.pl

Z dopiskiem na paczce "Reklamacja"

Kliknij aby pobrać wzór reklamacji.

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie za odpowiednią opłatą.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.


Zwrot towaru/ Odstąpienie od umowy:

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

RoboExpert
Zygmunta Jórskiego 12
03-584 Warszawa
790634007
sklep@roboexpert.pl

Z dopiskiem na paczce "Zwrot towaru"

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dokumenty takie jak karta gwarancyjna, paragon lub fakturę.

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Kliknij aby pobrać wzór oświadczenia.


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.


 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl