Sklep i Serwis - Daj się wyręczyć

790-634-007

kontakt@roboexpert.pl

Producenci
Promocje
Viomi V3 MAX Mopping Master 2.0
Viomi V3 MAX Mopping Master 2.0

999,00 zł

Cena regularna: 1 099,00 zł

Najniższa cena: 1 099,00 zł
szt.
Rączka Uchwyt do iRobot Roomba 8xx bez 89x - gruby zaczepy
Rączka Uchwyt do iRobot Roomba 8xx bez 89x - gruby zaczepy

95,00 zł

Cena regularna: 119,00 zł

Najniższa cena: 119,00 zł
szt
Wirująca szczotka boczna (biała 3-ramienna) - 3 szt. seria 800/900
Wirująca szczotka boczna (biała 3-ramienna) - 3 szt. seria 800/900

55,00 zł

Cena regularna: 59,00 zł

Najniższa cena: 59,00 zł
szt.
WITREK EXTRA 10L Płyn do robota okiennego Hobot R3 / 2S / 298 / 388
WITREK EXTRA 10L Płyn do robota okiennego Hobot R3 / 2S / 298 / 388

235,00 zł

Cena regularna: 249,00 zł

Najniższa cena: 249,00 zł
szt
Antybakteryjne worki na kurz 3szt  do stacji X2 Omni
Antybakteryjne worki na kurz 3szt do stacji X2 Omni

89,00 zł

Cena regularna: 99,00 zł

Najniższa cena: 99,00 zł
szt.
Ściereczka - Ściereczki - Mopy Czyszczące do Ecovacs Deebot OZMO 905
Ściereczka - Ściereczki - Mopy Czyszczące do Ecovacs Deebot OZMO 905

79,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 89,00 zł
szt
Nowości
W2 OMNI ROBOT DO MYCIA OKIEN
W2 OMNI ROBOT DO MYCIA OKIEN

2 599,00 zł

szt.
Ecovacs T30 Omni Black
Ecovacs T30 Omni Black

3 899,00 zł

Pytania i odpowiedzi

Jak zainstalować aplikację?

 

Aby zainstalować naszą aplikację należy pobrać ją z App Store lub sklepu Play.

Część robotów posiada kod QR który możemy zeskanować w celu pobrania aplikacji, zazwyczaj znajduje się pod pokrywą górną robota lub na opakowaniu.

Po pobraniu należy zainstalować aplikację i postępować zgodnie z jej instrukcjami.  


Czy aplikacja jest dostępna w języku polskim?

 

Duża rzesza producentów udostępnia aplikację w języku polskim. Aby dowiedzieć się, czy konkretny producent udostępnia język polski w aplikacji należy skontaktować się z obsługą sklepu.


Czy mogę używać innych płynów niż zaleca producent?

 

Jeśli do inteligentnych robotów sprzątających użyjemy innych płynów niż te, o których mowa w instrukcji użytkowania możemy stracić gwarancję na urządzenie. Robot może też ulec awarii lub stracić na wydajności.


Czy mogę używać zamienników bez utraty gwarancji?

 

Jeśli będziemy używać akcesoriów nieoryginalnych, możemy stracić gwarancję producenta.

W okresie gwarancji, należy używać jedynie oryginalnych akcesoriów. W przeciwnym razie w przypadku awarii producent nie podejmie się naprawy w ramach umowy gwarancyjnej.


Czy roboty myjące okna mają odpowiednią przyczepność?

 

Urządzenia tego typu są wyposażone w szereg czujników, które zapobiegają spadaniu robota z pionowej powierzchni.

Niektóre urządzenia np. marki HOBOT wyposażone są w UPS. Oznacza to, że nawet w przypadku zaniku prądu robot utrzyma się przez 20 minut na szybie, wysyłając komunikat o utracie prądu. Dodatkowo powinno używać się linki zabezpieczającej robota przed upadkiem.

Jakiekolwiek awarie zdarzają się bardzo rzadko - jeśli się pojawią, warto zgłosić taką sytuację do producenta.


Jak i do czego należy przyczepić linkę zabezpieczającą roboty do mycia okien?

 

Linkę zabezpieczającą robota do mycia okien należy przyczepić do jakiegokolwiek stałego lub kilkukrotnie cięższego obiektu takiego jak grzejnik, karnisz (w przypadku używania robota po zewnętrznej stronie szyby) czy klamki okna. 


Czy robot myjący okna pracuje na przewodzie/pod stałym zasilaniem?

 

Są różne modele robotów do mycia okien, dominującą większość stanowią urządzenia, które wymagają stałego zasilania (mają przewód podłączony podczas pracy do gniazdka). Istnieją roboty akumulatorowe, jednak ich akumulatory są niewielkiej pojemności co zmusza użytkownika do przerw na ładowanie podczas pracy z robotem.


Jak długo utrzyma się robot na oknie w trybie awaryjnym?

 

Zdecydowana większość robotów utrzyma się około 20 minut, dokładne informacje odnośnie konkretnych modeli można znaleźć w instrukcji użytkowania od producenta.


Czy roboty sprzątające sprzątają przy krawędziach?

 

Większość robotów sprzątających wyposażonych jest w szczotki boczne odpowiedzialne za czyszczenie krawędzi. Najlepiej sprawdzają się roboty w kształcie litery D, które precyzyjnie przylegają do krawędzi i krzywizn.


Czy roboty sprzątające pracują w ciemnościach?

 

Roboty, które nawigowane są laserem (LDS) pracują niezależnie od dostępu do światła, nie mają problemu z nawigacją w ciemnościach.

Roboty nawigowane kamerą pracują w ciemnościach jednak mają problem z określeniem pozycji i mogą uderzać o przeszkody oraz ściany.


Czy muszę mieć w domu internet, aby roboty sprzątające mogły działać?

 

Nie, wszystkie roboty mają dostępne kilka trybów lub jeden tryb z poziomu wciśnięcia guzika na urządzeniu.  


Do czego służy laser LDS w robocie?

 

Laser LDS jest bezpiecznym laserem, który mierzy odległości między urządzeniem a przeszkodami i ścianami. Są to „niewidzialne oczy” robota, dzięki którym wie gdzie się znajduje i jak wygląda przestrzeń wokół niego.


Czy z robotów mopujących kapie woda?

 

Roboty starszego typu były wyposażone w mopy kropelkowe - dopóki w pojemniku była woda, robot nawilżał ściereczkę.

Roboty myjące nowej generacji wyposażone są w spryskiwacze, dzięki czemu podają wodę lub wodę z detergentem tylko i wyłącznie podczas pracy.


Czy roboty sprzątające/myjące okna zostawiają smugi?

 

To czy robot pozostawi smugi zależy od czystości ściereczki oraz tego, jak bardzo zabrudzone jest okno. Należy pamiętać, że roboty służą do usuwania lekkich zabrudzeń i mogą nie dać sobie rady z uporczywymi plamami.


Jak należy prać ściereczki z mikrofibry?

 

Należy pamiętać, aby ściereczki z mikrofibry prać w temperaturze 30°C oraz nie używać płynów do płukania.


Jak często wymienia się filtry HEPA?

 

Optymalnie filtr HEPA powinno wymieniać się co miesiąc, a maksymalnie co 3 miesiące.

Część urządzeń samodzielnie przypomina o wymianie filtra, wysyłając powiadomienie poprzez aplikację.


Czy filtry HEPA można myć?

 

Niektóre z filtrów można myć pod bieżącą wodą. Jednak muszą one posiadać oznaczenie, że można to zrobić. Filtr po myciu należy dobrze wysuszyć, najlepiej pozostawiając go w ciepłym miejscu na kilka dni, aby uniknąć przedostania się wilgoci z filtra do turbiny, co może skutkować uszkodzeniem robota.


Co oznacza komunikat z błędem w robocie?

 

Tabela z numerami błędów oraz ich przyczynami i sposobem rozwiązania znajduje się w instrukcji obsługi lub w instrukcji serwisowej dostępnej jedynie dla serwisów autoryzowanych.


Jak czyścić robota?

 

Informacje na ten temat znajdziemy w instrukcji obsługi danego urządzenia w dziale konserwacja.

 

Czy zamienniki są dobrej jakości?

 

Wszystkie dostępne na naszej stronie zamiennik są dobrej jakości, zbliżonej, a czasem nawet lepszej niż oryginalne akcesorium.


Jakie produkty oferuje Wasz sklep?

 

W ofercie naszego sklepu znajdą Państwo roboty koszące, roboty sprzątające, roboty myjące podłogi, roboty myjące okna oraz akcesoria i części zamienne do tych sprzętów. Ponadto w ofercie znajdują się części zamienne i akcesoria do odkurzaczy Dyson czy Rainbow.

 

Czy oferujecie usługi serwisu dla zakupionych robotów?

 

Serwisujemy sprzęty po okresie gwarancji oraz przeprowadzamy przeglądy sprzętów (nawet w okresie gwarancji), dbając o ich kondycję.


Jak skorzystać z serwisu robotów?

Aby skorzystać z serwisu, należy zgłosić się poprzez stronę, telefonicznie, mailowo lub osobiście w naszym punkcie sprzedaży.

 

Jakie są korzyści z posiadania robota kosiarki?

 

Robot koszący kosi trawę mulczując ją codziennie, co zagęszcza trawę, sprawia, że ogród zawsze jest zadbany. W przypadku mulczowania większość wartości odżywczych trawy z powrotem trafia do gleby, dzięki czemu kondycja trawnika poprawia się.

 

Jaki robot czyszczący wybrać?

 

Wybór robota czyszczącego zależy od indywidualnych potrzeb, budżetu oraz rodzaju powierzchni, które wymagają czyszczenia. Aby dokonać świadomego wyboru, warto zapoznać się ze specyfikacją konkretnych urządzeń, a także przeczytać porównania różnych modeli.


Czy roboty sprzątające są skuteczne w utrzymaniu czystości w domu?

 

Tak, większość robotów sprzątających nie tylko zamiata, ale również mopuje. Roboty sprzątające posiadają turbinę ssącą, która generuje ciśnienie. Robot sprzątający powinien jeździć codziennie aby utrzymywać czystość w domu czy w biurze.


Czy istnieje konieczność konserwacji robotów koszących?

 

Tak, roboty koszące należy konserwować zgodnie z instrukcją obsługi.

Należy oczyszczać nóż oraz samego robota po każdym działaniu.

Dodatkowo powinno się korzystać z przeglądów zimowych robotów koszących.

Przegląd zimowy ma zadanie przygotować urządzenie do bezawaryjnej pracy przez cały sezon. Takie usługi wchodzą w skład oferty RoboExpert.


Jak długo trwa naładowanie baterii robotów?

 

Czas ładowania akumulatora zależy od jego pojemności oraz napięcia w stacji ładującej. Zazwyczaj jest to 150% czasu pracy urządzenia na maksymalnym trybie.


Czy kosiarki automatyczne mogą pracować w deszczu?

 

Tak, roboty koszące są odporne na warunki atmosferyczne i mogą pracować w trakcie deszczu. Większość robotów posiada czujnik deszczu, który umożliwia wstrzymanie pracy podczas opadów. Należy pamiętać, że mokra trawa przylepia się do robota, więc jeśli robot pracuje podczas deszczu należy częściej go czyścić.


Jakie są gwarancje na zakupione u Was roboty?

 

Większość robotów z naszej oferty posiada dwuletnią gwarancję, istnieje możliwość odpłatnego przedłużenia tego okresu. 


Czy mogę zakupić części zamienne do robotów w Waszym sklepie?

 

Tak, jeśli poszukujesz konkretnej części zamiennej i nie mamy jej w sklepie, zawsze możesz napisać do nas wiadomość z pytaniem, czy mamy taką część lub czy możemy ją sprowadzić.


Czy oferujecie dostawę i instalację robotów koszących?

 

W przypadku robotów, oferujemy odpłatną instalację. Są modele, które można zainstalować samemu.


Jak mogę skontaktować się z Waszym sklepem w razie pytań lub problemów?

 

Możesz się z nami skontaktować telefonicznie pod numerem 790 634 007, wybierając odpowiedni dział, mailowo na adres: kontakt@roboexpert.pl lub osobiście w naszym punkcie sprzedaży przy ulicy Zygmunta Jórskiego 12 na Warszawskim Targówku.


Mój robot odkurzający nie włącza się. Co mogę zrobić?

 

Częeść robotów posiada włącznik główny (przełącznik on-off), należy sprawdzić, czy robot jest włączony, jeśli robot jest włączony i nadal nie reaguje polecamy wstawić go na stację ładującą w celu sprawdzenia naładowania akumulatora. Jeśli te proste kroki nie pomogą zapraszamy do kontaktu, nasi serwisanci pomogą podczas rozmowy telefonicznej, o ile to możliwe.


Robot odkurzający kręci się w miejscu i nie rusza. Jak to naprawić?

 

Należy sprawdzić, czy koła/gąsienice napędowe nie są zablokowane przez ciało obce. Jeśli oczyszczenie robota nie przyniesie efektu należy skontaktować się z serwisem.


Robot odkurzający wciąż pokazuje, że kosz jest pełny, chociaż jest pusty. Jak rozwiązać ten problem?

 

Należy oczyścić czujniki kosza, w różnych modelach znajdują się w różnych miejscach. Jeśli chcesz wiedzieć gdzie znajdują się czujniki w konkretnym modelu zapraszamy do kontaktu.


Mój robot odkurzający nie chwyta zabrudzeń. Co zrobić?



Należy sprawdzić, czy szczotki w robocie nie są zużyte, filtr nie jest zabrudzony, lub kosz na zabrudzenia nie jest pełny. Jeśli wszystko jest w porządku należy skontaktować się z serwisem.


Robot odkurzający zatrzymuje się w trakcie pracy i wydaje dziwne dźwięki. Jak diagnozować tę usterkę?

 

W zależności od modelu może mieć to wiele przyczyn. W celu dokonania ekspertyzy należy skontaktować się z serwisem.


Jak wymienić paski napędowe w moim robocie koszącym?

 

Jedynie kilka modeli posada paski napędowe, większość modeli ma osobne silniki dla każdego koła napędowego. Paski można wymienić po ściągnięciu obudowy górnej i rozkręceniu modułu napędowego koła.


Robot koszący przestaje działać w trakcie pracy. Co może być przyczyną?

 

Powodem może być uszkodzenie instalacji obwodowej/słaby sygnał GPS, uszkodzone akumulatory i wiele innych. Należy skontaktować się z serwisem robotów koszących w celu dokonania diagnozy.


Mój robot koszący przeszkadza sobie w manewrowaniu. Jak to naprawić?

 

Robota należy skonfigurować zgodnie z instrukcja obsługi, jeśli nadal występują błędy w poruszaniu się należy skontaktować się z serwisem.


Jak kalibrować czujniki antykolizyjne w moim robocie sprzątającym?

 

Takiej kalibracji może dokonać jedynie serwis. Nie ma możliwości skalibrowania czujników samodzielnie.


Robot czyszczący nie pobiera wody. Jak rozwiązać problem?

 

Należy oczyścić dyszę oraz spryskiwacze. Jeśli nie przyniesie to efektu należy skontaktować się z serwisem w celu diagnozy.



Jak zresetować ustawienia fabryczne mojego robota odkurzającego?

 

W celu zresetowania robota do ustawień fabrycznych należy wykonać kroki z instrukcji z sekcji: resetowanie do ustawień fabrycznych. Różne modele resetuje się w różny sposób. Jeśli nie masz dostępu do instrukcji obsługi skontaktuj się z nami, postaramy się rozwiązać Twój problem.


Jak zdiagnozować problem z baterią w moim robocie czyszczącym?

 

Zazwyczaj zużycie akumulatora/akumulatorów postępuje powoli i można zauważyć, iż urządzenie coraz szybciej się rozładowuje.


Co zrobić, jeśli mój robot odkurzający gubi połączenie z Wi-Fi?

 

Należy sprawdzić pokrycie sygnału Wi-Fi w domu, w przypadku niektórych modeli możemy to zrobić przy pomocy aplikacji robota lub aplikacji zewnętrznych. Należy pamiętać, że nie wszystkie modele łączą się z Wi-Fi o częstotliwości 5Ghz, część modeli wymaga połączenia z częstotliwością 2,4Ghz.


Mój robot koszący nie reaguje na programowanie czasowe. Jak to naprawić?

 

Należy sprawdzić, czy na pewno zapisaliśmy naniesione zmiany. Jeśli problem nadal występuje po zapisaniu zmian, należy skontaktować się z serwisem. 


Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl